Maldiskusjon:Demonym
Nytt emneUtseende
Se også Maldiskusjon:Land. Kategoriseringen her er imidlertid litt mer kompleks, men jeg tror demonymer (hvorfor er kategorien demonym og ikke demonymer?) er et tema og ikke en ordklasse, følgende bør de kategoriseres i substantiv i [språk] og (event. språkkode:)demonymer.
Er malen i utstrakt bruk, kan og bør dette endres? Mewasul 11. aug 2008 kl. 10:02 (CEST)
Begynn en diskusjon om siden «Mal:Demonym»
Diskusjonssider er der man diskuterer hvordan innholdet på Wiktionary kan bli så bra som mulig. Du kan bruke denne siden for å begynne en diskusjon med andre om hvordan Mal:Demonym kan forbedres.