Hopp til innhold

Maldiskusjon:Demonym

Sideinnholdet støttes ikke på andre språk.
Nytt emne
Fra Wiktionary

Se også Maldiskusjon:Land. Kategoriseringen her er imidlertid litt mer kompleks, men jeg tror demonymer (hvorfor er kategorien demonym og ikke demonymer?) er et tema og ikke en ordklasse, følgende bør de kategoriseres i substantiv i [språk] og (event. språkkode:)demonymer.

Er malen i utstrakt bruk, kan og bør dette endres? Mewasul 11. aug 2008 kl. 10:02 (CEST)

Begynn en diskusjon om siden «Mal:Demonym»

Start en diskusjon