Diskusjon:monarki
Nytt emneUtseende
«arvelig m.» Er det ikke bedre å skrive helt ut, altså «monarki» i steden for «m.» --88.91.243.193 31. jul 2008 kl. 20:53 (CEST) (Finn B)
Begynn en diskusjon om siden «monarki»
Diskusjonssider er der man diskuterer hvordan innholdet på Wiktionary kan bli så bra som mulig. Du kan bruke denne siden for å begynne en diskusjon med andre om hvordan monarki kan forbedres.